Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten, bestelproces, verzending en meer.
Mocht je vraag hier niet tussen staan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. We streven ernaar om je een aangename winkelervaring te bieden.
Verkooppunten en Leveringen
Waar zijn de producten te koop?
Je kan de producten zowel in een fysieke winkel of apotheek kopen of op onze website.
Levering thuis
De bestellingen worden met zorg gemaakt en door BPost bij jou afgeleverd. Via mail krijg je steeds een link met de track and trace zodat u uw pakketje steeds kan volgen.
Levering in Nederland
We werken samen met DHL om onze Nederlandse bestellingen tot aan je deur
te leveren. Verwacht tijdige leveringen met Track & Trace mogelijkheden en
veilige ontvangstverificatie door middel van handtekeningen.
Levering op een afhaalpunt
De bestellingen worden met zorg gemaakt en door BPost bezorgd in een afhaalpunt naar keuze. Na het afrekenen kan je het exacte afhaalpunt kiezen.
Mijn pakket is beschadigd
Indien ondanks het zorgvuldige verpakken één product beschadigd zou geraken zullen we u vragen een mail te sturen naar info@nascendi.be met onder andere enkele foto's van het beschadigde artikel. Wij nemen snel contact met jou op voor de verdere afhandeling.
Hoe snel wordt mijn pakketje geleverd?
Alle pakketjes die voor de middag worden besteld worden nog de dag zelf verzonden. De meeste pakketjes komen de volgende werkdag aan.
BPost geeft echter geen garantie dat het pakketje de volgende dag wordt geleverd.
Moet ik portkosten betalen?
Verzendingen boven de €60 zijn portvrij. Voor kleinere bedragen wordt een portkost van €5 of €7.50 aangerekend, afhankelijk van levering in een afhaalpunt of thuislevering.
Combineren van producten
Mag ik verschillende spagyrische maceraten en/of tincturen combineren?
Dit kan zeker.
Mag ik verschillende QSA's combineren?
Dit kan zeker. Indien zo kan u best alterneren door de ene b.v.b. 's morgens te nemen en de andere 's avonds.
Mag ik de producten van Herboplanet combineren met klassieke geneeskunde en/of andere natuurlijke remedies?
Alle producten van Herboplanet mogen met ander middelen gecombineerd worden.
Hoe lang doe ik met een flesje?
Hoe lang bewaart mijn flesje?
We raden steeds aan om het flesje na gebruik te sluiten. Eénmaal geopend blijft de oplossing bruikbaar tot op de vervaldatum gedrukt op het doosje.
Hoe veel druppels zitten er in een flesje Olea D3 Max of Olea K2
In één flesje van Olea D3 max zitten er 600 druppels.
1 druppel bevat 1.000 IU vit D3
In één flesje Olea K2 zitten er 600 druppels.
1 druppel bevat 10.5 µg vit K2
Hoeveel druppels zitten er in een flesje van een tinctuur of maceraat?
Dit is niet steeds hetzelfde doordat de vloeibaarheid van het extract kan verschillen. Je kan ervan uit gaan dat er gemiddeld 20 druppels in 1 ml zitten. D.w.z.dat er 1000 druppels in één flesje van 50 ml zitten.
Indien je 3 x 10 druppels per dag moet nemen of 30 druppels per dag, dan kom je dus een 33-tal dagen toe met één flesje.
Kan ik advies vragen bij Nascendi?
Hoe vraag ik advies?
Bij Nascedi kan U steeds advies vragen aan een apotheker, gespecialiseerd in de fytotherapie. U kan een mail sturen naar info@nascendi.be. De apotheker zal uw vraag binnen de 24 uur beantwoorden. Is uw vraag te complex om via mail te vragen? Mail ons uw terugbelverzoek en wij nemen contact met u op.
Mogen dieren en kinderen de producten van Herboplanet nemen.?
Mag ik de producten van Herboplanet geven aan mijn huisdier?
Steeds vaker wordt spagyriek en fytotherapie ingezet bij dieren.
Om te weten welke remedie het meest geschikt is en in welke dosering kan u best contact opnemen met een professional of Nascendi.
Mag ik de producten van Herboplanet geven aan mijn kind?
De producten kunnen zeker gebruikt worden voor kinderen.
U kan best advies vragen aan een professional om te weten welke remedie u best kiest en welke dosering geschikt is.